Heart shaped glasses

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-02-18 » 08:01:00
Detta är ett tidsinställt inlägg för er riktiga nattugglor eller för er som är jävligt morgonpigga på en lördag!

För ca 2-3 år sen så var jag så himla supernära på att köpa ett par hjärtformade solbrillor på Cubus men så gjorde jag aldrig det och herregud vad jag har fått ångra det. Vill så gärna ha ett par. Jag skiter ju fullständigt i märken och så. Tycker att det är döläckert iaf (: Ska försöka hitta ett par som faller mig i smaken. Men några av dom här nedanför, i den stilen vill jag ha. Eller röda, men vita är också okej ;)


Så måste jag ju självklart lyssna på "Heart shaped glasses" då ;)


Postat av: Cecilia
URL: http://ceciliakickmaier.blogg.se/ 2012-02-18 / 13:54:41

åh det är ju jätte gulligt :D <3


Postat av: Zandra - smink
URL: http://zandrassmink.blogg.se/ 2012-02-18 / 16:19:19

Sv; Ja om det var en buske så skulle det absolut bort. Det som bara syns med blixt rör mig inte, men tack för upplysningen :p


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!