Min handkräm

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-12-01 » 14:49:23
Tänkte skriva ett kort inlägg om den handkrämen som jag använder. Jag köpte den nere i Ullared sist jag var där med Cissi & Erika. Kostade typ 15-30kr, minns inte. Alltså inga pengar knappt. Men den är väldigt bra tycker jag. Den är fet och mysig ;) Haha! Jag som får så torra händer om vintern precis som många andra så är denna jävligt bra. Men har inte sett den någon annanstans än i Ullared så jag vet inte om detta blir riktigt ett tips men xD Haha. Men ja, det är en produkt jag använder dagligen, en gång om dagen. För det räcker med att smörja in sig med den på morgenen så är det bra hela dagen. Men jag har en annan kräm som extra eftersom att jag glömmer bort på morgonen ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!