Helgen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-12-16 » 10:57:37
I fredags var jag, mamma & Simon på Maries 40-årsfest. Super trevligt med god mat (:
Igår var jag i Nyköping hela dagen på kaninutställning. Gick sådär för mina kaniner, helt okej men kunde fått lite mer poäng tycker jag allt ;) Sen skulle ju hela utställningen rivas och och fixa iordning. Och det tog fan tid och var jobbigt så in i helvete! Men fan vad vissa slet som djur, mest barn! Dom var så duktiga. Hade jävligt ont i rygg och ben igår kväll men nu idag känns ryggen total fuckad. Helvete vad ont jag har. Ligger i soffan och dricker te. Ska kolla på gårdagens och dagens avsnitt av julkalenderna nu på play tänkte jag (:
 
I fredags:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!