29 dec 2012

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-12-29 » 22:34:49
Har inte så mycket att säga om min dag. Har haft en mysdag med älskling (: Vi testade min glassmaskin som jag fick i julklapp av honom. Satan vad god glassen blev, farligt god alltså :D Sen var jag och mamma ute hos mormor och morfar för att mosten med familj har kommit  ner hit över nyår. Så vi käkade och hade härliga samtal om hur och vad jag ska jobba med. Tur att Amalia, 9 år håller med och förstår mig ;) Haha!
 
 
Förresten är det födelsedagsfest imorgon och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig. Verkligen ingen lust med något av det som finns i garderoben. Men tänker då inte åka in till stan imorgon för att köpa något, nej nej. Tar på mig någon gamal partytrasa som varit med förr, det duger så bra så (:
Har lust med något i stil med detta:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!