10 dec 2012

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-12-10 » 21:58:48
Sitter just nu och kollar på TV3 Dokumentär, intressant. Skulle ta knäcken på mig om Simon varit otrogen på det sättet. Annars idag efter skolan så har det inte hänt så mycket. Tvärslocknade i soffan. Eftersom att jag varit så spänd inför redovisningen så när det var klart så släppte allt. Och då kunde jag slappna av och tröttheten kom. Så efter min lilla tupplur slängde jag igång en klassiker, Så som i himmelen! Jag gillar faktiskt den (: Sen var det dags för Lilla årskrönikan, och det var fan riktigt kul :D
 

För er som vill testa en "ny" glögg så kan jag rekomendera denna:
Postat av: Lotta
URL: http://olesenstjej.blogg.se 2012-12-10 / 22:11:46

Sv: Jaa, han är helt underbar! Han ligger i knäet nu när jag sitter i soffan, så himla söt är han =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!