Tatuering

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-08-11 » 00:30:23
Jag tycker om folk som inte ska vara så jävla "som-alla-andra" :D Nu tänker jag på tatueringar. Det finns inne och ute-motiv, så är det. När min genetation kommer in på ett äldreboende så kommer de arbetande att säga "Nej men jaha, en till med en svalor/fjäder/drömfångare tatuerad!" Och nej jag tycker inte det är fult eller fel, det är superfint! Bara lite vanligt. Kan nog rabbla upp en del med de motiven. Min mamma har en drömfångare med en fredspipa tatuerad på armen som hon tatuerade för 14år sen. När hon gjorde den spärrade folk upp ögonen. Nu för tiden ser man 7st under loppet av en timme på stan. Men nu någon som har det och läser detta kommer säkert bli lite sne, men varför? Aja, det lägger jag inte ner tid på. Men nu till saken! Det jag vill komma fram till är att tatuerings-motiv är flugor! Snart är det inne med ankare igen. Skulle älska om det blev poppis att ha Dinosaurie-motiv :D Ascoolt ju! Men alla tatueringar är speciella för personen som bär den och har säkert en personlig koppling (vilket jag tycker att det ska). Själv har jag ju "Missy Marie" tatuerat i nackslutet. Och det är väl ändå en grej som aaaaltid är inne? Texter i alla dess former. Men nästan 95% av alla texter är personliga skulle jag tro. Min Ewe har tatuerat "Öl smakar kladdkaka" på sitt lår. Haha! Så jävla ballt och random. Tycker det är så kul med ovanliga tatueringar. Alla har egen rätt till sin kropp, till att smycka den som man vill.
TATUERA MERA :D
 
Här är en tatuering som är ganska så modig. Skitsnygg! Jag skulle aldrig välja att ha den men för det är den inte ful. Och så är det, något kan vara döfint utan att man själv vill ha det. Och tur är väl det (:
 
Här är min enkla lilla tatuering med ett enormt högt personligt värde (:   ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!