Servera bröllop

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-08-19 » 13:23:38
Igår jobbade jag hela dagen och natten med att servera på ett bröllop. Det gick förvånansvärt bra faktiskt! Jag har ju aldrig serverat innan. Det var på Tessan och Puttes bröllop nu så jag kände mig ändå ganska så bekväm eftersom att jag känner dom, hade varit en jävla skillnad om det var vilt främmande människor xD haha. Jag tyckte faktiskt att det var kul, men sjukt jobbigt! Servering är verkligen inget jag skulle vilja ha som heltidsjobb, men helt okej såhär (: Hade så fucking ont i fötterna, men får skylla mig själv som tog platta dåliga skor. Jag vet ju att man får ont. Men men. Tvärslocknade när jag kom hem sen och som till 12 idag (:
 
 
Såhär fräsch var jag i natt när jag kom hem:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!