29 aug

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-08-29 » 21:10:48
Hallå gott folk. Nu sitter jag med en kopp te och väntar på att Filip & Fredrik ska börja. Min dag har gått i ett, ganska skönt. Skola, fika med Sandra, 1 timmer power walk, mata kaniner, laga mat och hälsa på Saga (: Så har mid dag varit! Klagar inte. Hade första engelskalektionen idag... Usch vad jag inte saknat det! Tur som satan att vi har så bra lärare. Och vet ni vad?!?! :D På lördag kommer min vän från Polen hit!! :D Hon gick i våran klass förra terminen, som utbytesstudent! Kommer bli kul att ses igen :)
Men nu säger jag tack och godnatt!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!