Marcel, Cissi & väska

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-04-09 » 21:47:18
Fy fan vad skönt det var förresten att Marcel åkte ur Big Brother! Han är inte värdig pengarna eller att ens vara där för fem öre. Jävla nolla! Han är ju riktigt elak på riktigt. Men antagligen för att han är så korkad, Hanna har rätt i det hon säger. Nu kan Jennifer ta och åka ut (: HEJ DÅ MARCEL! :D

Imorgon ska jag för första gången åka bil med Cissi! Jag är nervös, och hon med. Fy fan vi kommer sitta och storböla hela vägen xD Haha!



Jag ska försöka sova snart och samla mod tills imorgon, och ladda kameran! Ska komma ihåg att ta bilder på den livrädda Cissi ;)

Btw, en sådan vill jag ha:


En blå eller nej en rosa eller vill ju ha grön också... fan jag vill ha alla :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!