Ricinolja

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2012-04-28 » 12:29:22
Jag har beställt 2st flaskor Ricinolja! Nu tänker ni "Haha åh, har hon också gott på det där med att håret växer fortare!". Men så är inte läget för min del. Jag tror inte alls på att det växer fortare. Jag vet inte men jag tror inte det. Men lär ju märkas nu när jag ska använda det som en dåre ;) Anledningen till att jag ska använda det är för att det drar ur väldigt mycket färg, och det är precis vad jag vill :D Så nu får det dra ur det värsta så slipper jag blondera det så jävla många gånger sen till sommaren när jag ska bli blond (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!