Vårdcentralen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-09-07 » 12:17:34
Idag blev det inte skola över huvudtaget, har haft något så sjukt ont i halsen så har inte kunnat ätit så har det gått upp i öronen och nacken. Så nu efter 3 dagar så bestämde jag mig för att kolla upp det. Trodde det var halsfluss så tog prover för det, men det var det inte, skönt! Sen så trodde dom att jag hade körtelfeber så fick ta prover för det med, men hade inte så och det var verkligen superskönt :D Men tydligen så har mina halskörtlar angripits och svullnat upp "som stora ballonger" (ja, han uttröck sig så). Och dom hade svullnat upp så mycket så de låg och tröck på öronvägarna och nackmusklerna så därför hade jag ont där med, förklarade lite ;) haha. Men jag fick penicillin så nu ska det nog bli bra :D Whiiie!



Så har jag även träffat min lilla Cissi, vi låg iofs bara och glodde på film. Men det var så mycket jag pallade. Fast vi somnade i soffan båda två, som vanligt ;) Så låg vi och snacka lite skit och kollade på flygbiljetter (:

Gammal bild på oss:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!