Sprit dränker sorg...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2011-09-02 » 16:39:49
...eller är det verkligen så? Ikväll får det iaf vara så (:
För jag är så jävla förbannad, eller nej jag är obeskrivligt besviken!
Bägaren har redan runnit över en gång, och hur slutade det då?
Jo med skillda vägar. Vill inte att det ska behöva bli så igen.
Men nu tänker jag faktiskt ha en underbar kväll och supa och
vara full som en kastrull! Det låter så larvigt att säga så,
men det är fan så jag känner! Jag vill bara glömma
så alkolholen får hjälpa mig med det ikväll (:
Jag tänker inte bry mig, bara fokusera på att ha så kul som
det bara går och glädjas åt mina toppenvänner
som faktiskt är jävligt underbara :D ♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!