Simon Norrsveden

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-09-27 » 23:15:45
Denna låt är lite nostalgi för mig.
Åh vad jag tycker att han mysik är mysig :D
Älskar det han sjunger i denna låt:
"Vem fan kan få en riktig vän i Stockholm?
Vem orkar vara på Stureplan och kamma håret hela dan?
"
Haha, så charmigt (: Blir så glad när jag hör denna låt iaf.
Och sen låter han ju som Nasse i Nalle Puh och det
gör ju bara det hela ännu bättre :D



Bild från Hultsfred 09 där jag faktiskt träffade honom, cool brud va? ;) Haha!

Postat av: Maria
URL: http://nattstad.se/mariahwho 2011-09-28 / 05:00:58

Fin låt.

Kolla in min blogg om du gillar att inspireras,

det är BARA BILDER ;*


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!