Mys med Cissi

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-09-26 » 16:28:29
På lördagen blev det lite småfirande för mormor och morfar som hade bröllopsdag. Åt god mat och hade det trevligt (: Och jag övningskörde deras nya bil, sååå jävla läskigt x( Haha! Jag fick motorstopp innan jag knappt hade startat bilen xD Men sen gick det galant, svårt med olika bilar ju. När vi kom hem från mormor och morfar så tände vi ljus på hela altanen, ca 20st ljus för att hålla det varmt. Och det gjorde det verkligen också (Y) Hade lite mys där och snakcade skit (: Så såg vi är megaspindel! Jag överdriver itne när jag säger att den var 5cm i bredd! Det var iaf den största jag sett som inte vart på tv eller i ett terarium. bläää!


Postat av: elle
URL: http://ellehansen.devote.se 2011-09-26 / 20:59:43

aw tack så jättemycket! :D

allt bra med dej ? :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!