Klassfest/Pontus 20år! - 2 sep

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2011-09-04 » 12:47:33
Eftersom att min klass är en riktig partyklass med superbra människor så hade vi klassfest i fredags + att Pontus i klassen fyllde 20år :D Whiie! Pontus är en av dom som jag kännt sen innan Åsa folkhögskola (: Kvällen blev så himla bra på alla sätt, vi var hemma hos Rikard och hans pojkvän för dom har den perfekta lägenheten (: Så var det även sjukt kul att våra två utbytesstudenter kom, men har inget kort på dom "/ Sen så måste jag bara berätta att jag höll inte i kameran så därför är jag med på alla kort xD Haha! Hon skulle först ta kort på mig och var och en i klassen men vi kom typ till 6st xD haha! Aja, njut av bilderna!

Jag & Sandra - Hon går inte på Åsa nu men har gjort (:


Rikard & Jag                             -  Pontus & Jag


Affe, Anna & Jag


Pontus, Louise & Jag
Postat av: Naru
URL: http://gaywh0re.blogspot.com 2011-09-04 / 14:25:58

OMG Det är jue Berit!!!! (Pontus)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!