Lördag & Söndag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-10-24 » 21:55:35
Efter att ha varit i Norrköping så åkte jag över till Saga för att glo på lite film och snacka skit. Alltid så trevligt att vara där :D Dock kollade vi på en skitfilm som jag tog med mig. Thor heter den, satan i gatan vad den sög om jag får uttrycka mig så. Men sen kollade vi Repmånad och den är ju bara underbar :D



Söndag:
Började dagen i stallet med att borsta av hästarna och pyssla med dom.
Sen longerade jag Anna och efter det red jag och mamma ut i det fina höstvädret (:
På kvällen åkte jag till min underbara pojkvän och hade en riktig super mysig kväll.
Vi har varit tillsammans i 3 år men ändå får jag fortfarande pirr i magen av hans pussar ibland♥



"men aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för muren jag byggt runt det släpper inte ut nån
och aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig"


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!