God morgon!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-10-15 » 11:49:58
Började morgonen med Skilda världar sedan Partiledardebatt.
Men åh vad jag stör mig på Annie Lööf, hon vet ju inte vad som
står i Centerns program! När programledaren säger att Centerpartiet
strävar mot en viss invånarsiffra i Sverige så säger hon:
"Nej det gör vi inte" Så säger programledaren " Men.. det står ju i erat
partiprogram" Då ser hon ut som ett frågetecken och börjar bortförklara
sig, bra start hörru... ;)
Och när Jan Björklund säger att de vill bygga mer kärnkraftverk
höll jag på att smälla av så jag stängde av tv:n och gjorde frukost ;D

Postat av: Charlotte
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/ 2011-10-15 / 13:59:28

Jag gillade också henne. men det var första avsnittet av Idol jag såg så trodde det var en kille tills jag hörde namnet :( Men hennes röst var ju helt grym!



Hoppas du får en toppen lördag!


Postat av: Lule
URL: http://nattstad.se/lulepettersson 2011-10-24 / 13:22:40

grymt fin bild !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!