Tv-serier!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-11-23 » 19:25:05
Valde de rätt och ska bönderna välja rätt?



Martin valde absolut rätt, Therese var gryms söt och faktiskt snygg men hennes personlighet var inte lika vacker. Men nu ska vi ju tänka på också hur det framställs i tv ;) My valde rätt, däremot trodde jag det skulle bli Conny men jag tyckte hon passar bäst med Victor så det var ju bra! (: Och Hannah då, jag gillar inte dendär Johan. Verkligen inte. Men hon och Robert hade inte kemin så jag får nog säga ingen där :D Haha

Och våra kära bönder då? Per-Olov vet jag inte riktigt faktiskt, jag gillade ju Yvonne men hon drog ju "/ Men det var väl bra eftersom att ingen av dom verkade känna något för varandra sådär. Men dom två trodde jag på faktiskt. Men nu då, jo jag vet inte vem av hans brudar/tanter som är bäst, men hon långa smala tror jag. Minns inte hennes namn. Pär-Ola då, jo jag gillar ju verkligen Helene! Fan henne skulle jag kunna tänka mig xD Nej men jag gillar henne bäst, men tror han väljer Louise. Johanna hon SKA välja Malin. Malin är bäst, dom två skulle passa perfekt tror jag (: Och lille Fredrik då, han ska ju såklart välja Fanny enligt mig (: Hon verkar så rar tycker jag. Men är grymt osäker på vem hon kommer välja så blir spännande ;)

Säg gärna vad ni tycker om ni har lust eller om ni ens komma på sådanna svenne-program ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!