Riga med Cissi

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-11-02 » 16:12:15
I måndags åkte jag och Cissi på kryssning. Nu är vi hemma och det är oerhört skönt! Vi har haft det jävligt kul trotts det sjukt låga standarden på båten i sin helhet. Personal som nästan bara kunde Lettiska, dött dansgolv, dålig mat, liten taxfree och hytten ska vi väl inte ens tala om! Den luktade indränkt sprit, FYLLA & SPYA! Helvete vad mina klädet skinker nu, måste tvätta allt och hälga ut väska och jacka på vädrig. Vi hade ingen aning om att det var så dåliga båtar , då hade vi ju självklart tagit en annan. men vi var lite nyfikna på Riga ;) Men nu har vi vart där iaf och bara det är kul ju :D I själva Riga var det väl inget speciellt, det luktade bajs överallt! haha! Men var ju lite fint med det gammeldagsa och smågator. Men jag tycker iaf att det är sjukt kul att få se en del av ett annat land som man aldrig varit i förut.

Men men, nu låter det nog som att det mesta bara varit skit. Och ja, själva båten var det! Men jag det så underbart sällskap, min lilla Cissi! Så vi roade oss ju rättbra, speciellt i hytten xD haha! Okej det lät lite fel, men vi satt i hytten och garvade och hade askul (:

Blev inte så mycket bilder eftersom att batteriet tog slut och jag glömt laddare ;D





I Riga:






Lite av inköpen:

Köpte ganska mycket mer men inget som är värt att ta kort på.
Bara annan dricka och annat godis (:

Vin:


Godis till Mamma:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!