Löpe och såntdär.

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-11-17 » 23:17:25
Efter skolan denna dag var det jobb som vanlig.
Annars har jag tillbringat min kväll i soffan med
läxor och kampsport på tv:n, och lite mat.

Jag har även funderat väldigt mycket över det där
med dubbelmoral efter att läst Ewes blogginlägg
om en kväll då vi satt och diskuterade löpe eftersom
att en annan av mina väldigt nära vänner avstår från det.
Så satt och funderade på det fram och tillbaka, positivt och negativt,
för eller emot osv....Jag vet vart jag står i den frågan iaf
och det är huvudsaken, sen får andra tycka som dom vill
bara dom ha bra förklaringar till det (:

Postat av: Cecilia
URL: http://ceciliakickmaier.blogg.se/ 2011-11-19 / 14:18:38

det är svårt det där med dubbelmoral, hur långt ska man gå för att leva upp till sina egna värderingar? har ewe en blogg? du får gärna skicka den till mig om du vill. :D <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!