23 nov

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-11-23 » 18:46:17
Har målat ännu lite mer i köket,
meeen, jag har lagat mat :D domdomdom! ;)
Gjorde korvgryta helt på fri hand och det blev bra!
Jag är så stolt (:
Har även duschat om det kan vara av intresse att veta xD

Men något som jag funderat på är att man tar efter av andras personers beteende, så är det ju. Jag gör det och ni gör det. Det är verkligen på gott och ont. Men det är som så att jag börjar ta efter ett av min pojkväns allra absolut sämsta egenskaper, han är långsinnt! Och jag känner av hur det kryper fram mer och mer i mig själv. Åh jag stör mig så innerligt men ändå sker det! Varför? Alltså jag stör mig ju så grymt på det, det är till och med en egenskap hos honom som jag förut ha kunna dumpa honom för, så illa har jag tyckt om det. Men nu har det smittat över på mig men blivit mycket mildare hos honom. Förut kunde han vara sur i 3-4 dagar, ja det är sant. Jag vet omoget, men nu börjar jag blir lika omogen och glida in i det sakta men säkert. Förut har jag kunnat vara sur men släppt det och nu blir jag sur, somnar sur, är sur under natten när han kryper intill och jag är piss off när jag vaknar. Så har jag aaaldrig varit, verkligen inte! Det är som att han har kommit ifrån det och jag in i det :S helt fel ju, jag vill inte, det är bara ett omoget beteende. Jag fattar inte! Fan jag måste sluta. Men däremot han han fått ett jävligt dåligt beteende med beteckningen "egoism", vilket kanske inte är bättre. Men det är lättare att handskas med så det är nog bättre iaf från hans sida ;) Men nu ska JAG sluta med det jag påbörjat, lovar!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!