19 nov

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-11-20 » 12:48:26
Idag har jag ridit med Erika! :D Superkul att träffa henne, var så himmla länge sen. Så vi hade en trevlig ridtur ut i skymmningen för att sedan träna lite lätt i paddocken (: Mina hästar är ju i så inte bra kondition, haha. Sen när vi kom hem käkade vi lite tacos och kollade på Fast & Furious 5! Jag gillar ju verkligen dom filmerna men har haft denna legat hemma bra länge men inte fått bra tillfälle till att kolla på den xD hehe. Men jag tycker att den var helt okej, lite för lite av just som filmerna handlar om. Bilar! Och sen det där med valvet, kom igen... Men mer saker hände denna kväll men det kommer när Amanda lagt upp bilder som jag kan sno ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!