Valborg

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2011-05-01 » 22:00:00
Allt började hemma hos Roine i Valla. Jag och Cissi kom lite sent så det blev inget grilla för oss tyvärr. Men det blev en sväng ner till Häringe för att spela lite fotboll. Verkligen skitkul att se alla som spelade ;) Jag och några till brudar gick tillbaka till Roine för att vi tyckte att det blåste lite för mycket nere vid plan. Och det var då allt alkoholspelade började. Vi spelade Pyramiden, vilket slutar med att man fått i sig en hel del. Men det var kul. I andra omgången blev jag offret, Ella, Cissi och Anni la varenda kort på mig xD Haha, ah ni fattar ju själva. Sen blev det bara mera spel, bl.a "jag har aldrig" & "Ompa (?)".  Sen blev det majbrasa, ganska lamt... Men vi hittade en soffa :D Det blev våran soffa, den stod bredvid vägen. Ganska äckligt om jag tänker på det nu... Uhuuu! x( Men men... Sen hemma hos Roine blev det ännu mer spelande! Fy fan för det alltså, det ska jag aldrig göra om. Men vi hade det trevligt iaf. Tyvärr missade vi bussen precis så vi började gå mot Sköldinge jag, Niklas, Cissi & Mak. Men som tur var ringde precis Mange och dom var i Valla med bil så vi fick skjuts till Sköldinge :D Mak låg i bagage ;) men i helhet har det verkligen varit en toppenkväll! Så himla kul att träffa Petra, var ju år och dagar sedan <3

Ella & Jag:                                                Anni, Roine, Mak, Niklas & Jag

Cissi, Ella & Jag                                                    Oskar:

Jag, Ella & Annies hår:                                     Petra & Jag                       

Pum & Ella                                      Jag och Ella:

Ella & Cissi

Jag & Lite av Petras pojkvän David

Mak med sin kudde:                       Jag & Niklas

KG, Patrik, David & Petra


Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder. Ni får njuta av detta så länge
så kanske det blir flera bilder från Valborg någpn annan dag (:
Postat av: Cecilia
URL: http://ceciliakickmaier.blogg.se/ 2011-05-02 / 07:54:30

vart super mysigt :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!