kl: 00.27

Kommentarer - 4 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-05-05 » 00:28:02
Amanda gick nyss hem. Jag skulle egentligen bara stänga
av datorn men kände mig lite skylldig till att slänga in ett inlägg.
Lite larvigt...kanske.

Men som sagt, jag och mamma var över hos Merja i Floda
och planerade lite studentfirande vilket gick väldigt bra
och vi hade det riktigt kul (:
Sen drog jag och mamma ut och sprang spåert.
Och jag som har träningsverk sen innan, uhuuu!
Men det är skönt :)
Har rört på mig rätt bra idag, först gått 2km
sen springa spåret, duktiga jag ;) haha!

Men jag och mamma åt lite räkor och baguette till kvällsmat
och kollade på senaste Harry Potter, jag är inget fan av filmerna
så jag tyckte inte denna var så bra....
Men Amanda kom förbi också och kolla på film.
Och hon hade en present till mig :D :D :D
Gissa vad? En hemmagjort übersnygg ask!
Jag driver inte den är såååå fin! Min nya lilla ögonorgasm <3
Ni ska få bild på den imorgon om jag hinner sitta något vid datorn.

Annars får ni sova så gott, puss!
Postat av: Naru
2011-05-05 / 12:44:58

Vad bra att du gillade den :D <3


Postat av: ms
URL: http://marwaplace.devote.se 2011-05-05 / 18:16:05

Tjena bruden! Jag har en frågestund nu på bloggen, du kan ställa en eller flera frågor. bara du ställer en fråga så får du en länk av mig när jag har svarat på alla. Gårdagens outfit är också uppe, gå in och kika in och tyck till, vet ja. Ha en forsatt trevlig dag snygging, kram :)



Skit snygg header!


Postat av: natali
URL: http://natalinikola.blogg.se/ 2011-05-05 / 20:14:36

eller hur det hade jag med :(


Postat av: Destiny
URL: http://lowoncrack.blogg.se/ 2011-05-06 / 12:14:55

Det var så lite så :) ska du handla in det ? kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!