Dagens inköp!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2011-05-30 » 22:48:49
Har vart på Tuna Park idag med mamsen! :D
Köpt lite baskläder och smink.
2st kjolar (likadana) på H&M, ett pas leggins från Gina Tricot & en foundation.
Denna foundation använder jag som partyfoundation, annars har jag H&Ms eller
ingen alls. Men nu har jag blivit lite brunare och behöver en mörkare så.
Till part brukar jag blanda Loréals och H&Ms för bästa resultat på mig.
H&Ms för hållbarheten och Loréals för den matta ytan.
Det funkar super bra på mig men vet ej om det gör det på andra ;D hehe.

Postat av: Anonym
2011-05-31 / 15:57:52

sjukt snygga ^_^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!