Torsdag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-03-31 » 23:09:15
Sitter hemma och glor på BB.
Ska gå och lägga mig efter det och
kolla på någon film.
Känner mig lite ensam här hemma...
Men det är väl sånt som man ska emellanåt...?
Har någon konstig känsla i kroppen av obehag.
Jag måste fixa detta innan jag bryter ner mig själv till grunden.

Helgen kommer bli toppen iaf :D

En undran om vem som svek vem först.
Jag gav dig min version av sanningen
för att få dig att förstå.
Men du är trångsynt du ser rött och svart.

 


Postat av: Ellinore Sånge
URL: http://ellies.blogg.se/ 2011-04-01 / 15:25:08

Tack du :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!