Om BB-Roza!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-03-17 » 17:11:41
Kom hem från skolan nyss och ska kolla på BB!
Missade det igår så blir lite 11play (:
BB

Jag gillar verkligen inte Roza! Vilken förvuxenfjortis hon verkar vara.
Jag känner ju inte människan så ska inte uttrycka mig för mycket
men så som hon framstår genom tvproduktionen så tål jag henne inte.
Hon är precis som en 13årig fjortis fast utan upptryckta tuttar.
Det är hennes beteende/attityd jag stör mig på.
Det är henne jag helst vill ha ut just nu iaf och Gurkan är den som
gör BB värt att se, annars är det ganska halvtrista människor.
Men det kommer ju komma in nya så den som väntar får se ;)


Roza får min diss idag med toapapper av mig! :D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!