Drömmar

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-03-21 » 22:08:05
Jag vill flytta! Jag vill till Uppsala! Jag vill ha senvår och försommar!
Jag vill åka studentflaket! Jag vill få klart på plugget och börja med jobba
med något av mina drömjobb! Jag vill ha en stor två med badkar!
Jag vill ha en ny garderob! Jag vill ha mina vänner och pojkvän nära heeela tiden!
Fan vad mycket jag vill och fan vad mycket jag SKA göra!
Jag vägrar låta mina drömmar glida mig ur händerna.
Allt går bara man vill (:

Postat av: Erika
URL: http://rickis00.blogspot.com 2011-03-22 / 09:23:00

Go for it, man lever bara en gång <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!