Vaken i ett nästan ett dygn...

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-06-26 » 22:16:30
Min natt tillbringades nere hos Oscar, vaken natt.
Han och Filip satt nämligen och spelade Wow så
jag gick ner dit och satt och snacka skit och drack öl.
Det värsta är ju att Wow verkar ganska kul xD haha!
Men skulle aldrig betala för det så...
Jag gick hem strax efter 09.00 utan att ha sovit
under hela natten, bara setat och snackat.
Så när jag kommer hem kommer mamma upp och
undrar varför jag var uppe så tidigt ;) Haha!
Vi drog till Valla en sväng och handlade sen gick
jag och la mig, men sov bara till kl 1 för att kunna
sova i natt, så har sovit 3 timmar (Y) Nice...
Postat av: Emelie : >
2011-06-28 / 15:48:41

Feliciaaaa! Jag försöker få tag i dig!! :o

När du ser detta, så hör av dig till mig :D

För jag är i sverige ^^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!