Ur mina tankar

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-06-07 » 00:17:21
Studenten precis bakom hörnet och jag är inte redo för 5 öre. Känns sjukt och overkligt. Men hoppas så innerligt att jag kommer in på Åsa. Jag vill inte bli en sån som lever på föräldrar, hänger runt i stan, tar småjobb och inte har något liv riktigt... Fan vad nerverderande jag låter. Men det är sant. Jag vill plugga nu och komma någonstans! Fattar inte varför folk bor kvar i denna stad efter skolan, jag vet jag kommer det! ETT ÅR! Sen är det bye bye!  Men så länge min häst håller för ridning vilket inte är mer än kanske ett år så stannar jag. Men herregud får man jobb i andra städer och inte har djur eller en partner som inte kan flytta så vad finns det att stanna för. Så tragiskt på något sätt. Fan vad elak och nerverderande jag låter, men detta är mina tankar och inte en jävel kanske håller med mig och det behöver ni absolut inte. Det är inte det jag är ute efter. men ville bara skriva om hur min syn på det är och ni får ha eran egen. Bara ni är nöjda, men jag kommer se ner på er ;) HAHA! nej skoja bara (: Erat liv wtf.

Vad har ni för planer efter gymnasiet?
Snälla berätta, är sååå nyfiken :D


Postat av: www.aeaik.blogg.se
URL: http://aeaik.blogg.se/ 2011-06-07 / 10:09:54

Vad är det för inrikningar på Åsa? Alla har ju en anledning till att stanna. Men kan hålla med om och undra varför man är kvar. Som mig och andra som jobbar ute och är ute över hela norden o jobbar så känns det både bra o dåligt. Men man uppskattar att få komma hem för man saknar vänner osv. Och om man flyttar själv till en annan stad så blir man ju ensam. Att jag har stannat är för att jag har kvar dom flesta vännerna och ser ingen anledning till att dra mig nånstans just nu. Och sen att jag ska starta företag med ett par kollegor med..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!