Studenten - 11 Juni

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-06-13 » 12:42:22
Idag tog jag studenten! Här ska ni få massa bilder. Mamma som tagit alla ;)
Var super kul att så många av mina nära och kära var och kollade.
Mamma, min älskling, mormor och morfar, moster o Tomas + kusinerna
från Norrland, Patrik & Solla + kusinerna. Sen alla vänner!
Men det blev en toppen dag och jag är så himla glad!
Nu är jag färdig med Duveholm, wihooow!













Hemma:
Jag och Natta slog ihop vårat studentfirande!
Där hemma väntade ännu fler människor :D
Här är lite bilder från när vi öppnar presenter.




Postat av: Erika
URL: http://rickis00.blogspot.com 2011-06-14 / 12:32:26

vad fin du var på studenten <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!