Astrid Lindgren

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-06-21 » 01:38:47
Jag och min pojkvän har kört lite Astrid Lindgren-race med "Alla vi barn i Bullerbyn" och "Saltkråkan" och lite fler i några dagar. Jag gillar verkligen hennes filmer, så himla mysiga. Alla barn borde se dom och inte massa jävla trams som görs nu för tiden.



Annars hade vart lugnt senaste tiden, har inte bloggat så mycket. Har varken haft någon större lust eller tid till det. Men jag ska väl ta och bättra mig. Tänkte ta mig i kragen nu och se till att ha så jävla kul denna sommar att jag inte kommer himla med ögonen när jag ser tillbaka på den.

Idag är denna låt min drog:


Man glömmer att nätterna är korta
och sömnen den bedrar mig
med min hjärtesorg
Postat av: EMMAS
URL: http://perssoneemma.blogg.se/ 2011-06-21 / 18:52:03

sv: verkligen inte :DD


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!