Amanda

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-06-06 » 22:50:59
Shit vad dålig jag bloggar nu för tiden, hoppas jag inte tappar läsare.
Men vad har jag haft för mig som var så viktigt då?
Jo jag har tagit mitt första dopp i sjön! Med Amanda och Filip.
Svinkallt, lär nog dröja ett tag nu innan jag hoppar i igen ;)

Bild från Amandas blogg; Hon & Filip!



Efter det lagade vi mat och tog det lugnt ett tag innan vi gick över
till mig för att hämta pyjamas och p-piller eftersom att jag skulle sova kvar.
Då var klockan något vid 12 på natten och det började blåsa så in
i helvete när vi gick hem! Helt sjukt.
Hemma hos Amanda igen så började vi kolla på skräckis.
Och ja jag tyckte den var lite läskig faktiskt, väldigt sådär obehagskänsla.
Jag gillar ju inte dockor och det undermedvetna, sånt skrämmer mig.
Och självklart var det en sån film, men lätt värd att se iaf (:

Denna film:
Postat av: Naru
2011-06-06 / 23:04:41

Hatar såna filmer som får obehags känslorna att sitta kvar efter att den är slut ><

Haha det var jue jätte mysigt att bada ;) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!