17 juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-06-18 » 02:07:01
Började dagen med att vakna upp i älsklings säng.
Tog en duscha och borstade tänderna.
Han åkte till jobbet och tog det lugnt ett tag sen
gled jag ner på stan i regnet och träffade Cissi.
Blev lite shopping, en svart bh... från H&M.

Mamma hämtade mig så åkte vi hem och fixade lite
snabbt innan vi drog till mormor som har fyllt år :D
Där bjöds det på fika, så sydde jag lite och gosade med
kaninbebisarna ;) Sen full fart hem för att åka ner till
fotbollen kl7. Började regna pissmycket så var väl lite sådär.
Hemma idag så har jag städat typ i 3 timmar? Duktiga jag!
Nu är iaf klockan 5 över 2 så jag ska ta och sova lite.
Ha det så bra boys and girls!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!