Senaste dagarna

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-07-27 » 23:23:53
Har inte haft någon lust till att blogga och har det inte nu heller. Men tänkte iaf berättat vad jag gjort senaste dagarna. Jag har lekt med Marry! Vi har lagat mat, glott på film, grinat, handlat, pratat i timmar och sprungit lite ärenden. Haha, är ni avis eller? ;D Men idag har jag faktiskt sålt 2 kaniner och longerat Anna (: Imorgon ska jag jobba på Vasagatan igen, ett långt pass. Från 09.00-22.00, jävligt drygt men.

Fullt upp tills på tisdag. Fredag: Jobba 15.00-22.00 Sen drar jag iväg direkt efter jobbet och kommer inte hem förän på Söndag då jag jobbar 09.00-15.00 och efter jobbet kanske jag drar direkt till Marry och sover hos henne eller så blir det måndag till tisdag. Jag vet inte...Jag vill bara krypa ner i sängen och försvinna en liten stund.

Gaaah, har ont i magen!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!