12 juli - En perfekt sommarlovsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-07-13 » 18:44:45
Denna dag har vart en perfekt sommarlovsdag!
Morgon med Cissi för att sedan ta bussen in till stan.
Började med en fika på stan med hon som jag är kontaktperson åt.
Sen mötte jag upp Emelie så gick vi en sväng tills vi kom
på att ingen av oss hade tändare...suck! Men jag hade sett
Jocke på stan innan så ringde honom och tyckte att han skulle komma
med tendare och hålla oss sällskap en stund.
Så vi satt där i typ...öh... 3 timmar? Haha!
Men sjukt kul att träffa Jocke, har inte setts sen studenten.
Vid 6 drog jag över till Sanna & Marry som jag saknat enormt mycket!
Där var det som vanligt supermys och trevligt.

Senare på kvällen kom min pojkvän och hämtade mig så
drog vi och badade på någon typ öde strand, men väldigt mysig.
Och det var faktiskt inte så kallt :D
När vi kom hem till hans lägenhet myste vi ner oss i soffan med popcorn (:

Helvete vad jag är kär i min pojkvän alltså

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!