10 Juli

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-07-11 » 02:38:21
Igår var en av dom värsta dagarna i mitt liv. Kanske dumt att jag ens nämner det när jag inte vill berätta vad som hände men. Aja, sjukt jobbigt och det sitter och gnager som fan. Och för att bre på det lite extra som att det inte räckte så fick jag migrän... Så vid 02.00 någong gång fick Simon skjutsa hem mig för att jag var tvungen att ta mina migräntabletter. Jävligt snällt av honom.

Idag har vart med min pojkvän ute hos min mormor och morfar. Käkat, fikat och umgåts. Skulle ha badat också men blev inte så, synd. Men verkligen kul att han hängde med ut dit idag iaf. Jag uppskattar verkligen småsaker, verkligen! Sen drog jag ut och sprang spåret ett varv, så skönt! Hoppsan och Johan kom förbi ikväll också på en kvällsfika vid kl10. Jag känner mig proppmätt! Vilket är väldigt konstigt eftersom att det var ca 6 timmar sedan jag åt...? Weird!

Älskar dig Simon, nästan så mycket att spricker ibland!


Gammal bild:
Postat av: jessika
URL: http://jesplace.devote.se 2011-07-11 / 06:01:45

skitmysig blogg.


Postat av: Julia
URL: http://livetomjulia.blogg.se/ 2011-07-11 / 21:35:39

Svar: Tack så mycket! Fin blogg och fin header du har :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!