26 Jan

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-01-26 » 14:30:17
Har inte haft mycket att skriva sista tiden eftersom
att jag mest bara legat i soffan och glott på TV eller pluggat.

Men i förrgår sov jag hos Ewe, hon har fått hem sin häst (:
Så självklart måste jag ju kolla på honom.
Är en gammal arab som ser ut som en islänning för han
har så himla mycket hår och ett mulligt huvud men urgullig!
Så himla söt häst (:

Så försöker jag få klart på min Idrott A -läxa.
Men det funkar fan inte, jag fattar inte...

Men nu till något kul.
Kolla vad jag hittat, är dom inte underbara? :D
mugg
eef
Postat av: Isabella
URL: http://yellowside.blogg.se/ 2011-01-26 / 20:05:50

sv: haha visst är dem snygga! köpte dem från sånna där jultidningar som barn brukar gå runt och sälja :P



Grymt snygga muggar !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!