Så arg på skolan...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-01-21 » 16:25:41
Åker in till stan, möter Ewe och drar hem till henne
en stund eftersom att vi inte börjar förän kl1.
Så skickar Cissi sms och säger att vi inte har
samhällskunskap! Nehe? Det kunde dom inte sagt igår.
Så jag och Cissi drog hem och sket i sista lekionen.
Åk in fö en lektion, man kan väl tycka att när jag ändå åkt
in så kan jag väl gå på den lektionen. Men nej, jag var
så sur så jag vägrade (A) Hehe.

Nu är jag hemma och har lagat mat som smakade skit.
Lyckat... ska nog ta en macka. Sen ska jag städa i källaren
och kanske måla det sista på en panelskiva.
Just ja, jag ska göra cheescake ikväll, får se hur det slutar.
Har faktiskt aldrig gjort det, är det svårt?

Jag har inga bilder från idag och jag tycker att bloggar
utan bilder är sååå tråkigt så jag vill själv inte ha en sån blogg.
Så jag lägger upp bilder fast dom är något gammla.
Här är den enda bilden på mig från nyår tex ;D Haha!

sdf eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!