Rida barbacka utan träns till stallet, mys!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-01-08 » 17:32:22
När jag skulle ta in hästarna idag var jag inte glad.
Pulsa runt i snö upp till låren är inte kul, det är jobbigt x(
Våran hage är ju då också väldigt stor och massa upp och ner terräng.
Gick runt hela jävla hagen innan jag hittade dom, haha.
Så när jag väl hittade dom hoppade jag upp barbacka på Majsan,
skänklade lite så gick hon helt själv till stallet
medans jag halvlåg på henne och höll henne runt halsen, mys!
När jag kom in var jag fruktansvärt blöt och svettig så
jag tog en snabb varm dusch (:

Jag litar så innerligt på Majsan, går inte att beskriva <3

majsan i snön
eef
Postat av: emma
URL: http://emmmalindell.blogg.se/ 2011-01-09 / 14:25:04

aw, dom är för underbara dom små hästarna :) fast kanske ska sälja min :(


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!