Nyår!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2011-01-02 » 14:21:01
Nyår hade både bra och sämre sidor.
Jag hade väldigt trevligt överlag.
Synd bara att Jonas förstörde så jävla mycket...!
Lyckades bli tre polisanmälningar här på mindre än en timme.
Och jag måste bara säga tack till Occe ännu en gång!
Han var helt fantastisk hjälpsam, jag är så tacksam!
Även Cissi (och någon mer ?) var väldigt duktiga med att fixa
det inne på toaletten, eller ja det i handfatet ;)
Tolvslaget blev ju inte sådär helt perfekt tyvärr.
Men nu låter det som att allt bara var skit, men
jag säger det igen; vi hade väldigt kul och
mesta tiden så var det bara glada miner :)
Och något som var kul var att Lisa kom och att
jag fick upptäcka att hon är riktigt trevlig!
På natten kom min underbara pojkvän!
Herregud så glad jag blev över att han kom :D
Min lilla Älskling<3

Tack ALLA för en underbar kväll!
Så kul att ni ville komma :)

dk
eef
Postat av: lisa
URL: http://lisanygrens.blogg.se/ 2011-01-02 / 16:50:50

naaaw va rar du är :)


Postat av: Kevin
2011-01-06 / 22:21:26

någon mer...XD


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!