Mardröm

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-01-06 » 16:52:52
Sov till kl 15.05 idag...
Eller ja, jag gick ju upp vid 12 när Rosie åkte.
Men sen gick jag och la mig och somnade om.
Hade världens hemskaste mardröm.
Jag hade sån ångest när jag vaknade!
Jag grina, svettades och hjärtat pumpade i 400.
Det var inget med något monster eller så, det var psykiskt.
Jag har mått så dåligt idag pga den där jävla drömmen!
Jag vet ju att det är en dröm, men det kändes så verkligt
och det sitter och gnager bak i huvudet hela tiden...
Svårt att förklara, hoppas ni förstår.

sd
Postat av: O L I V I A
URL: http://oliviagunnarsson.blogg.se/ 2011-01-06 / 17:31:40

SVAR: Ja visst är dem,jag har den tröjan med hjärtat på!:)

Jättefin blogg förresten!

kram:)


Postat av: Pallan
URL: http://pallan.blogg.se/ 2011-01-06 / 18:47:35

Tack! =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!