10 Jan - Rastlös

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-01-10 » 17:31:44
Jag är arbetslös och meningslös, men jag lever glad ändå
för jag har valt att för en tid få leva så
Men jag undrar om du valt, att leva så banalt
Och om du inte hellre vill bli fri
Och jag undrar här uti, om dina vänner står dig bi
om dom nånsin, i en tvist, tar ditt parti.

Bara för att jag inte har något bättre för mig! :D
k
eef
Postat av: my wesström
URL: http://mmysandra.blogg.se/ 2011-01-10 / 18:35:15

okej :)

jag ska hoppa in i duschen nu sen blir de tv hela kvällen!: )

allt bra då? :)


Postat av: Anonym
2011-01-10 / 18:57:56

tacktack :) rött är himla nice!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!