Mystips

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-02-07 » 22:13:53
Igår åt jag, älskling och mamma chokladfondue.
Helt otroligt gott och inte såå svårt.
Absolut ett tipst för myskvällar eller tjejkvällar!
Perfekt nu till alla hjärtansdag ;)

fondue

Såhär gör du:
Smält 200g-400g ljus blockckoklad eller Marabouchoklad
i vattenbad. Vattenbad är när du kokar upp vatten i en kastrull
och sätter en tallrik över och lägger chokladen på tallriken så
det smälter. Se till att inte vattnet kokar bort (hände mig igår (A) hihi)

Sen häller du upp den smälta chokladen i en skål med värmeljus under
så den håller sig varm och inte stelnar.

Sen är det bara att doppa lite frukter på ett spett i chokladen.

Frukter man kan ha: Banan, Annanas, Melon, Apelsin, Jordgubbar m.m.
eef
Postat av: Anonym
URL: http://fency.blogg.se/ 2011-02-07 / 23:09:20

Har lagt till dig med nu! :D


Postat av: fanny
URL: http://ssistersbeforemisters.blogg.se/ 2011-02-08 / 18:24:39

måste vara det godaste man kan äta, helt ärligt:D


Postat av: yasmine modell fru och mamma
URL: http://yasminegill.blogg.se/ 2011-02-08 / 21:28:31

oki hehe då vet jag precis mellan sthlm och karlstad åker däremellan rätt ofta och då stannar man där du bor med tåget hehe.

jag har lägenhet i sthlm, villa värmland hehe.

nu ska jag mysa i soffan är så himla trött kraaam


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!