Home sweet home

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-02-28 » 20:32:05
Fruktansvärt skönt att vara hemma. Sängarna när nere var skit, haha! Min rygg blev lite småsur på den ;D

Men nu äe jag hemmma och det är så skönt. Igår när jag kom hem så kom pojkvännen över och sov med mig, myspys (: Och imorse när jag skulle gå upp till skolan var jag inte så speciellt supersugen på att kliva upp från den varma sängen, ville hellre ligga kvar och sova med Simon.

Men första skoldagen har gått bra trotts att både jag och Cissi var halv döda.

Har vart ute hos hästarna och kaninerna idag också, saknar ridningen!
Måste bli vår snart :D
sd
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!