Godmorgon

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2011-02-24 » 12:23:06
Vaknade vid 11 idag, skönt då kan jag somna ikväll (:
Känns som att jag har massor att göra idag.
Måste iaf packa så ska jag över till Jennifer
och kansje att jag drar in till stan om jag hinner.
Vill ju träffa Marry!
Nu ska jag käka frukost (:

Jag har letat efter ett helt vanligt diadem
i leopardmönster som är "mellanbrett" typ 2cm.
Antingen är jag blind eller så finns det inte xD
Men jag tycker att det är en sån grej som inte ska
vara svårt att hitta i en vanlig affär som typ H&M.
Vet ni vart det finns? (:
bild
sd
Postat av: Anonym
URL: http://taubermanelin.blogg.se/ 2011-02-24 / 14:28:54

mina pengar på mobilen är slut..precis när jag skulle smsa dig..

Har lite frågor till dig, kan du inte ta min facebook? Elin tauberman =)


Postat av: elinn
URL: http://elinnjl.com 2011-02-24 / 16:31:18

eller hur :)

allt bra?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!