21 feb

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-02-22 » 13:46:29
Jag och Emelie vaknade vid 1
och då fick vi skynda oss för att
hinna med bussen till stan.

bild

Marry kom och mötte oss på stan
efter att Emelie köpt ny tungpiercing.
Så gick vi på stan en stund.
Jag köpte ett par höga marinblå shorts
på H&M! Gaah, I´m in love! Endast 149kr ;D
Köpte även ett armband för 149kr på guldfynd.

shorts
armband

Efter att Emelie tagit tåget hem till Norge vid 5 gick jag och Marry
och tog en fira på Hembargarns (stavning?).
Riktigt trevligt och mysigt.
Gillar verkligen min nya vän :)
Sen kom mamma och hämtade oss så skjutsade vi
hem Marry så hon inte behövde gå i kylan.

bild

Senare åkte jag och mamma ut till stallet
för det skulle komma en tjej och köpa en kanin.
Hon verkade så himla go o rar med djuren
så jag tror att min lilla kanin får det toppen (:
eef
Postat av: elin
URL: http://taubermanelin.blogg.se/ 2011-02-22 / 15:15:43

sv: Ja hon verkar gilla att springa runt, haha. Dock tror jag att hon är van vid det tysta för så fort jag kommer in blir hon livrädd!! Försöker hålla på med henne så mycket jag kan men hon är så rädd stackarn..Ska sätta på radion där inne en dag så får hon vänja sig lite!



Ja 50tals stilen är grym! Love it!

Du är välkommen att kika in när du vill ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!