Nya skinnjackan & loppisfynd

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2011-12-13 » 16:27:21
Jag köpte ju en ny skinnjacka när jag var i Norrköping men har varit oaktiv nog att inte orkat lägga upp bilder. Jag måste nog bli bättre på detta. jag älskar min nya jacka iaf, älskar att den har luva och ett luddigt innerfoder :D Whiiie! Ser inte ut som alla andras på det viset. Inte för att den är ovanlig på något sätt så men de flesta har inte luva och/eller foder (: Köpte den på New Yorker så den var itne så dyr heller, typ 400kr bara tror jag (: Var på rea, hihi (A)



Och så mitt lilla loppisfynd, en te/kaffe-kanne :D
Den är sååå söt! Mintgrön och fin!
Kommer passa så sjukt bra i vårat nya kök ;)
20kr och inga skador (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!