Lite undrande

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2011-12-06 » 17:32:34
Jag har inte sett H&M:s foundation på ganska länge nu men har tänk som så att det är säkert bara lilla Katrineholm som inte tar inte något nytt så ofta. Men nu var jag i Norrköping och kollade. Och fanns dom där då, neeej? :S Alltså va? Jag stod där som ett frågetecken och såg dum ut. Så nu undrar jag om de har slutat att tillverkas? Men det känns inte som att de borde det men ah. Är det någon där ute som vet? (A)

Och en sak till, ni vet de där söta bambi-sakerna i kosmetikahyllan inne på H&M. Finns lip balm, parfym, lotion, hand soap m.m de finns inte på H&M i Norrköping men i Katrineholm!?!?!?! Åh, jag börjar ogilla H&M nu :@ Jaja, det är ju bara att köpa här i stan såklart men är det inte skumt att det finns i en sån här liten småstad men inte i en stor?

Postat av: Sanna
URL: http://sannalii.blogg.se/ 2011-12-09 / 01:17:24

Foundationen finns här i sthlm ^^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!