Julbord

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-12-17 » 15:21:17
Nu tänkte jag lägga upp bilder från det supertrevligt julbordet!
Vi gjorde som så att vi hade lite knytis (:
Och Paulina hade med sig den godaste jävla rödbetssalladen jag ätit!
Så ruskigt god! Även köttbullarna var gudomligt goda!
Sen hade vi även något som heter "Secret santa" också.
Det går till så att man drar lott och den man får på lotten ska man
köpa julklapp till. Sen delas det ut och då ska man gissa vem man fått av.
Trevligt och kul, och jag fick det bästa paketet av alla :D Lätt!
Det var från underbaraste Jessica och det var något som jag verkligen önskat
mig. Bambisakerna från H&M :D Whiiie! Jag skrek av glädje! Hihi (:





Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!